poniedziałek, 7 maja 2012

Ćwiczenia rozciągające. Uwaga! Blog przeniesiony na inny adres: http://rosnij.blogspot.com/

Leżąc na łóżku lub na podłodze na plecach, wyciągamy się z całych sił w przeciwne strony.

3x Mostek po ścianie: Możesz stanąć obok ściany, lekko odgiąć się do tyły i powoli schodzić rękami do ziemi. Jeśli w pewnym miejscu poczujesz że już dalej nie możesz to zatrzymaj się na chwile i wróć. Pamiętaj żeby po mostku zrobić skłon.

15x Skłony przy wyprostowanych nogach w lekkim rozkroku

3x Następnie coś takiego: link
5x Klękamy na podłodze opierając ramiona o podłogę wewnętrzną stroną dłoni, palcami skierowanymi w naszym kierunku. W tej pozycji prostujemy ramiona w łokciach, rozciągając jednocześnie mięśnie dwugłowe ramion.Ćwiczenie to rozciąga również mięśnie wewnętrznej części przedramion(zginacze nadgarstka).

8x Skłony głowy w przód, w tył i na boki. Wykonujemy je powoli, dokładanie, pomagając sobie dłońmi, do poczucia rozciągania.

8x Skłony do nogi na biurku, stole itp.

8x Podciągnięcia złączonych nóg do brzucha w zwisie na drążku.

8x Skręty tułowia w obie strony w zwisie na drążku.

Robimy 3 razy ten zestaw ćwiczeń

Uwaga! Blog przeniesiony na inny adres: http://rosnij.blogspot.com/

12 komentarzy:

  1. Dobre urosłem 25 cm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawde az tyle ??? super ,ja chce tylko 15 cm urosnać ,ile tygodni cwiczyłeś??prosze o szybka odp :*

      Usuń
    2. Hahahahah. Jasne . A ja 10 metrów urosłem . Hahahahaha .

      Usuń
    3. Urosne chociaż 5 cm ?

      Usuń
  2. Po jakim czasie są pierwsze efekty? I czy to też coś da, jeśli pominę ćwiczenia na drążku, bo nie mam takiej możliwości?

    OdpowiedzUsuń
  3. ile taki program sie robi w sensie tygodnie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczynam od dzisiaj :D Jeśli zauważę jakieś efekty to poinformuję Was.

    OdpowiedzUsuń
  5. i jak ci idzie trening ?? ja własnie myśle czy zacząć.. czy to wgl daje jakieś efekty.. ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja se kupie wyciagarke i zamocuje na suficie, bede swisal glowa w dol plus dodatkowe obciazenie plus gh max caly rok non stop, zobaczymy ile wyciagne

    OdpowiedzUsuń
  7. po ilu tygodniach widać pierwsze efekty tych ćwiczeń

    OdpowiedzUsuń
  8. Może ktoś powiedzieć czy są jakieś efekty po wykonywaniu tych ćwiczeń i po jakim czasie ?

    OdpowiedzUsuń